S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Internetový obchod Chyža.sk

Martin Figa - konateľ

Zákaznícka linka

048 381 18 45, 048 381 18 46

9:00 - 15:00

alebo na chyza@chyza.sk

 

VZORKOVÁ PREDAJŇA

Starohorská 72, Banská Bystrica

Pon-Pia : 09:00 - 15:00

Po 15:00 hod. otvorené na objednávku

Na objednávku otvorené aj cez víkend

 

 

  Na splátky - u nás cez Homecredit :

 

KONTAKTY

Chyža.sk
Starohorská 72,
Banská Bystrica
tel: +421 908 781 466
chyza@chyza.sk
Sme tu pre Vás
Pon.- Pia. : 08:00 hod. - 18:00 hod.

TOVAR V AKCII

naša cena 170,00 €
skladom
naša cena 325,00 €
skladom
naša cena 280,00 €
skladom

Vaše obľúbené

naša cena 90,00 €
skladom
naša cena 32,90 €
skladom

 

 

 

 

 

                                                                                                                                        

 

 

                                                                                                                                                

 

Facebook


» Reklamačný poriadok

 

Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu) www.chyza.sk

neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok

 

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len od predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
  2. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 a Občianskeho zákonníka.
  3. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania)  na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Ak kupujúcim nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.
  1. Reklamácia je vyriešená do 30 dní odo dňa prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim (v prípade IČO sa môže riešenie reklamácie predĺžiť).
  2. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na taký tovar, ktorý vykazuje chyby, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ, alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.
  3. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
  4. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:

 a. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,

 b. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,

 c. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,

 d. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,

 e. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,

 f. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

 g. neoznámením zjavných závad pri prevzatí tovaru, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru, zanedbaním starostlivosti o tovar, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok. Taktiež nie je možné považovať za vadu farebný odtieň výrobku, ktorý sa môže líšiť od skutočnosti, vzhľadom na rozsah a nastavenie farieb Vášho zobrazovacie zariadenia (monitora). Výrobcovia si vyhradzujú právo na drobné výzorové zmeny pri určitých typoch postelí, ktoré nezmenia vlastnosti tovaru, preto táto skutočnosť nie je dôvodom na reklamáciu. Z konštrukčného hľadiska sa na posteliach od našich výrobcov nachádzajú montážne šróby, ktoré zabezpečujú stálosť a trvácnosť výrobkov, preto túto skutočnosť nie je možné považovať za nedostatok a byť teda dôvodom reklamácie.

 h. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

 i. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

 8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár. (https://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne alebo Emailom s predmetom REKLAMÁCIA

 9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

 10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. (v prípade IČO sa môže riešenie reklamácie predĺžiť).Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

 11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:

 a. pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby,

 b. pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).

 c. reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

 11. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.

 12. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.

 13. Kontakt HMC Slovakia s.r.o., Starohorská 72, 97411 Banská Bystrica.  e-mail: chyza@chyza.sk

 

V Banskej Bystrici, 5. septembra 2015

Posledná aktualizácia dňa 18.8.2016

 

Martin Figa – konateľ spoločnosti